kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Äggkastning

Idag fick jag ett meddelande här på bloggen från Malin, en av mina kompisar i Mora. Jag saknar dig också! Men matte har lovat att vi ska åka upp till Mora och hälsa på, så vi kommer träffas snart igen :) Och jag lovar att inte vara för snäll, jag ska nog komma på lite bus!
Idag var jag ute och lekte på gräsmattan med husse och matte. Vi kastade påskägg, eftersom de inte har någon boll. Men ägget fungerade precis lika bra som en vanlig boll, bara att det blev helt kletigt och konstigt. Lungt för mig, men husse tyckte det var äckligt och slängde det :(












Vi lekte jättelänge tills jag var så trött att jag knappt kunde stå upp längre. Men istället för att gå in gick vi med Elin och Dulf och köpte en ny leksak till mig!




Min nya rosa leksak <3 Men det var inte bara roligt igår, det var lite djurplågeri också! Jag fick borsta tänderna ooch klippa klorna, jättehemskt! Till sist skulle matte borsta mig också, men det var inte lika jobbigt, det var rätt skönt också faktiskt. Jag fick jättegoda Dentastix också så att jag inte ska behöva borsta tänderna lika ofta :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kristina "Mormor"
skriven :

Va du är duktig som kan borsta tänderna Puss på dig