kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Buss och tåg

Igår var också en lång och tröttsam dag, vi åkte nämligen både buss och tåg! 


Först åkte vi bussen in till Jönköpings centrum. Det var lite småläskigt tycker jag. Det läte jättemycket och hoppade hela tiden så jag nästan trillade omkull. När vi hade hoppat av bussen satt vi jättelänge på stationen. De har nämligen öppnat espresso house där, och matte älskar espresso house! Sen tog vi tåget till Värnamo. Det satt ett par barn på sätet jämte oss som höll på att skrika hela tiden, så jag hade jättesvårt att slappna av, annars gick tågresan jättebra! Batteriet tog slut i kameran, så matte kunde inte ta några bilder.




Jag och matte var jättetrötta så vi fick lägga oss och vila i soffan innan vi skulle åka. Husse hade massvis med energi så han sprang runt och tog hur många bilder som helst!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: