kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Dantes inferno

God morgon! Hur är det med er idag? Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men det var så mycket som hände så vi hann aldrig blogga. Vi vaknade rätt sent, så vi fick kasta i oss frukosten. Sen följde jag med matte på ett SSU-möte. Det var rätt spännande för de höll mötet på en resturang mitt inne i stan. Det fanns massvis av folk att kolla och lukta på! Fast det var tråkigt att alla brydde sig mer om mötet än mig, till och med matte. Så för att fördriva tiden åt jag upp mitt koppel :) När vi kom hem igen satte sig matte och fyllde i mina papper, och husse gick och handlade. Sen gjorde vi en jättestor köttgryta. Jag fick smaka lite och det var jättegott! 
Anledningen till att vi vaknade så sent igår är att när Dulf slutade jobba (klockan två på natten) i måndags kom han och Elin hit för att se på Dantes inferno.




Alla fick sitta i soffan utom jag, de sa att det blev för trångt, så jag var tvungen att stanna på golvet eller ligga i fåtöljen bredvid. Men jag kom på en jättesmart sak, Jag kröp sakta närmre och närmre soffan, samtidigt som jag såg jätteoskyldig ut! Tillslut var jag jättenära alla andra :)


Husse och jag missade slutet för vi var trötta och somnade. Men det gör inget för jag tyckte ändå inte filmen var så intressant...

Idag har det nästan inte hänt någonting. Husse har fått bältros så han vill inte göra mycket alls, han säger att det gör ont nästan såå fort han rör sig, och matte börjar snart jobba. Hon ska gå till tandläkaren imorgon, när jag gav henne dendär fläskläppen i måndags råkade även hennes tand gå av en bit. Som det kan gå! :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Gittan
skriven :

Hej kody! Vad kul att se att du har det bra, vad mysigt det verkar vara! Vi saknar dej här i Mora, vad skönt att vi kan se fina bilder på dej. Kraaam ocu pussssar Gittan (Fridas kompis och Mlins anställda)