kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Fotboll!

God kväll! Vet ni vad jag gjorde igår? Jag följde med min matte till hennes kompis Kiwi, som har två hundar. En Saluki och en dvärgtax. Båda två är valpar så de var jättebusiga och försökte leka med mig hela tiden, men jag var inte alls sugen på att leka så jag sa till dem att låta mig vara ifred! Sen kom Kiwis syster Guvvi med sin hund, en gammal labrador. Hon ville också leka, men eftersom jag inte ville vara med fick de andra tre klara sig själva, så det så. Småpojkar och gamla tanter är inget för mig. 
Idag kom Dan hit och hälsade på. Han hade med sig godis, och husse bjöd på kakor och kaffe, men jag fick inte smaka någonting :(
I förrgår var husse, matte och jag ute på gräsmattan och lekte med alla grannbarnen, det var JÄTTEKUL och vi tog massvis med bilder. Det är så många bilder att jag tänkte dela upp dem i flera olika inlägg. För att kompensera för de dagarna jag inte tar bilder liksom...




Husse fick kasta bollen i början, för barnen var lite rädda




Efter ett tag vågade en av killarna kasta bollen om husse lovade att hålla i mig under tiden


Jag och min boll! Killen med randig tröja (på översta bilden) gav den till mig som present!





Nu ska vi sova för matte ska jobba imorgon. Godnatt!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: