kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Rosa bajspåsar <3

Hej! Idag på morgonen bestämde sig matte för att hon skulle ta tag i sitt liv och sluta lata sig, så jag fick en jättelång morgonpromenad. När vi kom tillbaka hade husse vaknat, så vi gick ner alla tre till stan. Husse skulle kolla på smycken och matte kollade på porslin. Sen satte vi oss på Sten Stures och åt hamburgare och matade fåglarna. Efteråt var det min tur att shoppa, så vi gick till djuraffären! Det var jättespännande och vi kollade på fiskar, sköldpaddor, ormar, ödlor, vandrande pinnar, skalbaggar, kaniner, fåglar.. Ja allt man kan tänka sig egentligen. Egenltigen var det meningen att vi skulle köpa mat till mig, men de hade inte min mat där så jag fick rosa bajspåsar och shampo istället. På vägen hem gick vi genom Apladalen och kastade pinnar.

Här är fler bilder från mig och grannbarnen:














Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: