kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Tvätt

Idag var det tvätt dag! Som tur är var det inte jag som skulle tvätta, utan husse och mattes kläder. Det var första gången jag var själv sen jag flyttade till dem, men de vara bara borta några minuter åt gången. Trots att det bara var så kort tid blev jag helt överlycklig när de kom hem igen! Efter tvätten var matte tvungen att gå till jobbet, så jag och husse gick hem till farmor och farfar och hälsade på dem. Min farbror var där också så vi gick ut på promenad. När vi kom hem till lägenheten igen var jag dödstrött och sov hela tiden fram tills vi skulle gå och möta matte på jobbet. När jag såg henne blev jag så glad att jag ville ge henne en puss på munnen, men det gick visst lite vilt till så nu har hon fläskläpp! Hehe... 




Jag och Nalle vilar


Gosedjuren matte fick på sin student har jag fått nu, så nu har jag massa grejer att välja på när jag leker! Fast jag tyckte dedär jäkla blå/gula banden var jättemycket i vägen, så det första jag gjorde var att fixa det problemet :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: