kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Mattes (tidigare) jobb och lite annan uppdatering

Hej igen mina vänner och läsare. Det var ett tag sedan sist. Matte och husse har flyttat ifrån varandra, så jag och matte bor ensamma i en stor trea ungefär 100 meter från husse, så vi träffas fortfarande ofta och jag får vara hos husse ibland när matte jobbar. Min lillebror Agust blev sjuk, och nu finns han i himlen och i våra hjärtan <3 Jag och matte hittar på mycket mer nu än vi gjorde tidigare när hon pluggade. Bara förra veckan var vi i Bohuslän, Vara och Värnamo. Jag har redan tagit vårens första bad i havet, det var skönt men matte sa att jag är knäpp och att det faktiskt är helt iskallt i vattnet. Trots det badade hela släkten. Min mormor (alltså mattes mamma) har träffat en ny man som har två tonårssöner, Lukas och Rasmus, så jag har fått två morbröder. Jag gillar att spela fotboll med dem i trädgården och att ligga i soffan och spela xbox med dem. 
 
Jag tänkte avrunda detta inlägget med att visa några bilder från platsen matte jobbade på förut, där vi tog emot barn i naturreservat och höll guidade turer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Av någon anledning fick matte alltid för sig att jag behövde DUSCHA efter arbetsdagarna. Jag förstår verkligen inte. Däremot brukade jag få blombuketter och sånt av barnen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: