kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Utedass är såååå ute

God kväll allesammans. Jag vet inte riktigt vad det är som händer i vårt hus just nu, det känns som att alla har gått in i någon sorts medelålderskris. Allt har förändrats och är jätekonstigt. En positiv sak som har hänt är att jag har fått en toalett inohus nu så jag slipper gå ut hela tiden. Problemet är att den nya toan tydligen är väldigt värdefull eller något, för varje gång jag råkar gå i närheten börjar alla springa omkring och skrika att jag ska gå därifrån. Det är orättvist för katten får vara där hur mycket hon vill bara hon inte rör de runda, röda kulorna som hänger där. Hur som helst har jag tröttnat på det där tjafset nu, ligger i soffan och försöker vila hjärnan lite mitt i allt stök. 




Morfar lovade mig för jättelänge sen att jag skulle få smaka julskinka, och idag var äntligen den stora dagen! Det var supergott.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: