kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Dimma i Varberg

Idag åkte jag, matte, morfar och mattes morfar till mattes kusiner Emma och Markus i Varberg. Först var vi på Gätterön eftersom de skulle segla, men dimman var så tät att man tydligen inte kunde segla. Istället gick vi runt lite på bryggorna och kollade på båtar. Emma har också en hund. En jättefluffig Shetland sheepdog som heter Fanni. Fanni tyckte det var jätteroligt att jag hälsade på och följde efter mig var jag än gick. Sen åkte vi hem till kusinerna och drack kaffe och åt bullar. Jag hittade Fannis låda med leksaker. Det är nog det bästa som hänt på länge. Där fanns massa ben att äta upp och gosedjur att tugga sönder. Hur som helst finns det inga bilder från Varberg. Matte glömde kameran, men denna gången spelade det faktiskt ingen roll, för dimman låg så tät att man inte såg mer än max 5 meter framför sig. 
Däremot finns det jättemånga bilder från igår. Igår var det ju jättefint väder, och matte tycker våra vanliga promenadrundor är så långtråkiga så vi tog bilen och åkte runt till olika ställen att promenera på. Det första stoppet var Näsudden i Hindsekind. Där ligger mormor och morfars husbåt. Matte lovade att jag skulle få åka med och bo på den nästa sommar!






















Är det inte vackert här i Småland?! Detta var då alltså bara bilder på mig. Fler bilder från Näsudden finns på mattes blogg, klicka här så kommer du dit.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: