kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Förmiddagen

Hej alla pigga och glada! Klockan är bara 11 på förmiddagen och ändå har jag hunnit uträtta massa saker. Först åkte jag och matte till husse och skjutsade honom till sin praktik, sen åkte vi till McDonalds och drack kaffe. Efter det åkte vi hem och hämtade Ella och Dilba, och åkte till sjukhuset och plockade upp mormor som hade jobbat natt. Jag och Dilba fick sitta i bilen medan matte gick på promenad med Ella. När de kom tillbaka hade de mormor med sig, och vi skjutsade mormor och Ella till stationen. De ska nämligen vara i Bohuslän över helgen. Sen tog jag, matte och Dilba en långpromenad runt Borgabacken. När vi kom hem jagade jag grannens katt så matte blev jättesur. Nu är jag helt slut och beredd att gå och lägga mig igen.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: