kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Maskot!

Jag är helt slut överallt i huvudet nu, kan ni gissa varför? Jag var med matte på SSU-utbildning i helgen! Vi åkte två olika tåg och gick jättelångt i någon annan stad tills vi kom till ett hus där matte satte in massa grejer och sa att vi skulle bo där. Det var inte bara vi som skulle bo där för det var massa andra människor också. Jag hade jättemysigt och det var hela tiden någon som klappade eller matade mig. 



Matte la fram ett liggunderlag, en kudde och en jättemjuk och gosig fäll på golvet där vi skulle sova. Snäll och söt som jag är lät jag henne ligga på fällen :)





Visar fler bilder frånHabo någon annan dag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: