kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Rusarebo äng

Igår regnade det men idag är det jättemysigt väder. På söndag blir det minusgrader säger matte. Då får jag inte bada mer i sjön. För ett par dagar sen åkte jag och matte till Rusarebo äng. Det är ett stort naturreservat som är jättefint. Egntligen får inte hundar gå lösa där, men matte säger att människor gör mer skada än okopplade hundar, så jag fick vara lite lös ändå. I alla fall när vi var nere vid stranden, för då kunde jag bada! Sen gick vi förbi några pensionärer som satt vid ett bord och fikade. De kollade på mig jättelänge och sa att jag var fin! Batteriet tog slut i kameran så jag har knappt några bilder alls :(









Detta var i måndags. I tisdags skulle matte på utbildning i Vaggeryd. Utbildningen var mellan 8 och 16 så jag fick inte sitta i bilen hela tiden. Men det löste sig på bästa sätt! Mattes kusin Johanna praoar nämligen som lärare i Vaggeryds skola. Som om det inte räckte skulle de dessutom ha friluftsdag just i tisdags. Hur bra kan det bli egentligen?! Jag fick vara ute och promenera hela dagen, och barnen i klassen matade mig med grillkorv så svälta behövde jag inte göra. 


Denna bilden tog Johanna på mig under vandringen :) Tack så jättemycket Johanna för att jag fick följa med er!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: