kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Sörsjö och Borgabacken

Denna dagen har verkligen varit lång! Vid åtta imorse körde jag och matte in mormor till jobbet, sen åkte vi till Sörsjö och gick en lång runda i skogen. Efter det åkte vi till husse och jag fick duscha för matte tyckte jag var smutsig. Sen hämtade vi mina mostrar och åkte till Borgabacken och gick ÄNNU en lång runda, mitt i spöregnet dessutom. Därför är jag sjöblöt och lerig igen, hoppas bara jag slipper duscha en gång till...
Hur som helst är vi hos mormor och morfar nu. Husse har tänt brasan så att vi kan ligga där och torka oss.


Dilba ligger gärna vid brasan och värmer sig, men själv ligger jag helst i soffan med husse


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: