kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Gamla bilder

Hej! Jag har varit i Värnamo med matte. Där var vi nästan överallt på jättekort tid. Vi var hos Mia, Jenni, Niklas, Calle, Johanna och Emilia. Säkert på fler ställen, jag minns inte så bra. Vi var en dag i Växjö, och en dag åkte vi runt i ganska exakt varenda skog i närheten för att leta efter kantareller. Vi var och badade både på Näsudden och på Osudden, och vi sprang runt Borgen. Mycket hände! Men ni får inte se bilder på det nu. Jag sitter och kollar igenom gamla bilder och hittade ett par från förra sommaren när jag, matte, husse, moster Ella och moster Dilba var och badade som jag inte lagt upp på bloggen än. Enjoy!











Fler bilder finns på mattes blogg :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cesar <3
skriven :

Hej söta Kkody det var länge sen vi träffades men jag kommer ihåg de bilderna som det var igår Saknar dig jättemycket saknar dig när du ville bara springa och springa efter en boll eller hitta dina egna pinnar allt var så roligt när vi var ute och gick eller sprang allt det tid är förvi men hoppas jag få en chans att träffa dig snart hälsa matte och moster Anna.Puss på nuss och krama matte åt mig och ta han om henne älska er puss <3