kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Länge sedan

Hej alla människor där ute! Det var inte igår. Jag hoppas allt är bra med er. Med mig är det jättebra, fast jag har varit sjuk. Hela julen mådde jag jättedålig och då sa mormor att jag inte skulle få mat på flera dagar, bara äckligt kokat ris. Det positiva med det är att jag blev jättesmal så nu får jag jättemycket mat hela tiden bara för att gå upp i vikt igen! Nu ligger jag och matte i soffan och gosar och har det mysigt under en filt. Hoppas vi hörs snart igen. Kramar

En bild på mig från i julas. När man är trött och sjuk är det mysigast att ligga intryckt i ett hörn bland massa gosiga kuddat och filtar. Den med små hundtassar på fick jag av matte i julklapp, fast jag tyckte den passade bättre som poncho än som filt så jag tuggade ett stort hål i den så den skulle gå att trä över huvudet :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: