kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Vit vinterpromenad

Hej igen. Igår kväll snöade det som sjutton, så idag kan ni ju räkna ut att hela världen är vit. Jag och matte var ute på en lång vinterpromenad, och matte tog massvis med bilder. Nu ska ni få se hur vintern i Landskrona ser ut! 
 

Först låg jag och vilade mig och var jättetrött, men matte ansåg att det var morgon och jag var tvungen att kliva upp


Vi gick runt citadellet, där hundslingan går




Det gick lite segt i början och det var kallt om tassarna och om öronen och om magen och på näsan










Sedan satt jag vid havet och filosoferade en stund




 
Ha det bra nu allihopa! Jag ska vila en stund, sedan kanske det kommer något mer inlägg. Kramar
Taggar: Vinter, hundpromenad, hundslinga, landskrona, promenad, snö, vinterland, vinterlandskap;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: