kodys

Denna bloggen handlar om mig, mina vänner och mitt liv efter att jag kom till Sverige.

Vild lek

Idag är ingen god dag så förvänta er inga hälsningsfraser. Matte hade sina kompisar hemma, och de var vakna hela natten, så jag fick varken rast eller ro förrän framåt morgonkvisten när de bestämde sig för att sitta still och vara tysta en liten stund (och stirra på en konstig fyrkantig sak som lyser konstigt, jag tror de brukar kalla den TV). En kort stund fick jag ligga still och bli lite kliad, sen körde matte upp mig igen och sa att vi skulle äta frukost och sedan drog hon med mig ut på promenad, trots att mina små ben knappt orkade stå upp, än mindre gå. Nu har jag legat och snarkat nerbäddad i sängen hela dagen, och jag har samlat tillräckligt med energi för att orka blogga lite. Jag täntke lägga upp några bilder på mig, Lova och Tyson när vi busade för någon vecka sen. Husse och matte skulle vara hundvakt åt dem båda två, men två människor, tre hundar, en katt och två ormar i en liten etta blev lite för mycket till och med för dem, så vi gick till hundgården, det bästa som finns! Kräken fick stanna hemma (katten och ormarna alltså)!



































Taggar: hundar, hundgård, labrador, landskrona, rottis;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: